Vaak gestelde vragen Deel op Facebook Deel op Twitter Home » Explorer » Het uitzonderlijke leven… » City Pass » Vaak gestelde vragen ■ FAQ HOE WERKT DE CITY PASS? De City Pass wordt geactiveerd wanneer hij voor de eerste keer wordt gebruikt in een van de inbegrepen activiteiten. U hoeft het alleen maar te laten zien bij de ingang van de partnersites om gratis toegang te krijgen (slechts 1 toegang per site) en van kortingen/voordelen te profiteren. De kaart moet vóór 30 december 2021 worden gebruikt. WAAR KAN IK EEN CITY PASSKOPEN? In de kantoren van het Toeristenbureau van Golfe du Morbihan Vannes Tourisme en de wederverkooppartners. WAT IS INBEGREPEN IN DE CITY PASS? 30 gratis toegangsdiensten, het busnetwerk van de Agglomeratie en talrijke diensten met voordelen en kortingen. HOE ACTIVEER IK MIJN CITYPASS? Door het bij het eerste gebruik op een van de partnersites voor een geschikte lezer te leggen. HOE LANG IS MIJN KAART GELDIG? Zolang de kaart niet geactiveerd is, is ze geldig tot 30/12/2021. Zodra deze datum is verstreken, wordt de kaart als vervallen beschouwd. Vergeet niet om het te gebruiken voor het einde van 2020! HOE WORDT DE GELDIGHEID VAN MIJN CityPass BEREKEND? De geldigheidsduur van de City Pass wordt automatisch berekend vanaf het eerste gebruik ervan in een van de partnerplaatsen. De kaart is geldig voor 24, 48 of 72 opeenvolgende uren. Als u bijvoorbeeld een 24-uurskaart op dag 1 om 11.00 uur voor het eerst scant, is zij geldig tot dag 2 om 10.59 uur. HOEVEEL KAN IK BESPAREN DOOR EEN CityPass TE KOPEN? Om uw besparingen te evalueren, kunt u de tarieven van de verschillende partnersites raadplegen. IS MIJN KAART NOMINATIEF? Nee, je kunt het kopen en aan iemand geven. Het is echter noodzakelijk om één kaart per persoon te kopen. Alleen de gegevens van de op het ogenblik van de aankoop geregistreerde betaler zullen bekend zijn. WELK VERVOER IS INBEGREPEN? Het hele KICEO-busnetwerk voor één kalenderdag, met de speciale City Pass. Het moet bij de eerste rit worden afgestempeld en bij elke instap aan de chauffeur worden getoond. MOET IK BEPAALDE BEZOEKEN RESERVEREN? Ja, inclusief het bezoek aan de Cairn van Gavrinis. De andere diensten zijn echter beschikbaar zonder reservering, afhankelijk van de beschikbaarheid. IS HET MOGELIJK OM DEZELFDE SITE MEERDERE KEREN TE BEZOEKEN? Nee, je kan elke site die in je CityPass zit maar één keer bezoeken. De toegang is echter onbeperkt voor het Kicéo-busnet gedurende 1 kalenderdag. HOE KUNT U VAN DE GENOEMDE VERLAGINGEN PROFITEREN? De korting wordt toegepast op vertoon van uw kaart. ZIJN DE SITES HET HELE JAAR DOOR OPEN VOOR HET PUBLIEK? Ja, voor sommige locaties, met uitzondering van sommige seizoensgebonden diensten. Wij raden u aan de openingsdata en -tijden die op citypass.bzh en op de websites van de partners worden vermeld, te controleren. IS ER EEN CityPass VOOR KINDEREN? Ja, een City Pass voor kinderen van 4 tot 10 jaar. KAN IK MIJN CityPass VERVANGEN ALS HIJ VERLOREN OF GESTOLEN IS? De City Pass wordt niet vervangen of terugbetaald in geval van verlies, diefstal, misbruik of niet-gebruik. De Dienst voor Toerisme kan niet aansprakelijk worden gesteld in geval van een storing bij een van de dienstverleners (staking, uitzonderlijke sluiting, enz.). WIJ ZIJN EEN GROEP, KUNNEN WIJ VAN DE CityPass PROFITEREN? De City Pass is gereserveerd voor individuen. De formule is niet aangepast aan groepen. Bij het Toeristenbureau Golfe du Morbihan Vannes Tourisme kan de dienst voor groepen een programma à la carte samenstellen dat aan uw wensen voldoet. (groupes@golfedumorbihan.bzh) HOE KAN IK INFORMATIE KRIJGEN OVER DIENSTEN VOOR MENSEN MET EEN HANDICAP? Voor gedetailleerde informatie over sites die toegankelijk zijn voor mensen met een handicap, raden wij u aan HIER de toegankelijkheidshandleiding te raadplegen